mandag 31. mars 2008

"Where do we go now?"

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kvarteeeeeereeeeeeeeet :P

obskur sa...

Tenkte meg at du kom til å si det ja:P
Skal heller ta meg en tur hvis jeg finner fram ;)

Anonym sa...

Jeg tenkte meg at du kom til å tenke deg det :P Nygårdsgaten2, bare å følge pingvinene (evt. Garage) ;)

obskur sa...

Jeg tenkte meg at du kom til å tenke deg at jeg kom til å tenke meg det :P (neverending story?)
Stikker sikkert innom, ut fra gule sider så vet jeg hvor det er ;P
Men nå må nok jeg legge meg - bare tre timer til jeg skal opp igjen! :O
:P

Anonym sa...

Jeg lover å ikke skremme deg bort om jeg ser deg. Ikke det at jeg vet hvordan du ser ut :P

Nite nite!

Anonym sa...

Kaffen koster forresten 7 kr. Evt ingenting, om jeg er på jobb :p

obskur sa...

That's very good! Very good indeed!
Men det spørs om du kjenner meg igjen da :P