tirsdag 18. mars 2008

Vorspiel

8 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig hva påskeferie kan bringe ;)

Anonym sa...

Er det sånn at når du blogger da blogger ikke jeg, og når jeg blogger så blogger ikke du?

Anonym sa...

Håper huset overlevde..

obskur sa...

Påskeferie er en fin ting ;)

Det er ikke bevisst i så fall, nå har jeg blogget nesten hver dag i en periode, så da tenkte jeg at det kunne passe med en liten pause i påsken (det at nettet ikke fungerer skikkelig her er også egentlig et godt argument :P ). Du får heller blogge oftere igjen, så kanskje kolliderer vi en dag :P

God Påske forresten! :)

obskur sa...

Christian: Huset står - en meget meget bra fest var det også! :D

Anonym sa...

God påske til deg også! Jeg jobber for det meste i ferien, men jeg får dobbel timebetaling, så det er egentlig helt greit ;)

obskur sa...

Dobbel betaling er ikke så dumt, nei ;)
Du får kjøpe deg et gigasvært-påskeegg som belønning da! :D (siden du jobber altså :P)

Anonym sa...

Begynner å bli litt lei av snop, så får fylle det med noe annet lurt :P