lørdag 23. februar 2008

You can't take the sky from me


8 kommentarer:

Kay sa...

Så faktisk på Firefly senest i går, sammen med en kamerat. Jeg er veldig flink og har gjort ham avhengig *glise* And I am not a stalker, I am usually the stalkee :P

Og det skrives vært =)

obskur sa...

Ah, godt å få det ut av verden - skrivetrøbbel er noe herk!

That's the spirit! Alt av kvalitet skal prakket på alt og alle! :D

Du ser vel ikke tilfeldigvis på Farscape også vel?
Det er vel min favoritt blant science-fiction-serier. Her kunne jeg vel lagt til et "bør sees", men det er vel strengt tatt ikke vits i, er det vel...? :P

*ser skeptisk ut av vinduet* :P

P.S.
Har du hørt Reptilia av The Strokes? Har to cder av dem, så ikke helt ukjente de nei :D

Kay sa...

Farscape har jeg sett alt av for noen år siden. Ikke så veldig fornøyd med filmene, men var fint med en avslutning ;)

Tror ikke jeg har hørt Reptilia nei, men skal anskaffe så fort som mulig!

obskur sa...

Peacekeeper Wars har du helt rett i. Det var stor skuffelse, men cliffhangeren i 4. sesong måtte liksom få en avslutning ;)

Anonym sa...

Ja, jeg liker å få ting avsluttet, så egentlig. Sånn sett så synes jeg Serenity er fantastisk!

obskur sa...

Meget enig! :)

Anonym sa...

Oh, mitt hovedmål er også nynorsk, sånn forresten :P

obskur sa...

beste målet det vet du;)
(nå ignorerer vi det faktum at jeg skriver bokmål :P)