mandag 25. februar 2008

Nine Inch Nails - 1


5 kommentarer:

radiohode sa...

Ikke for å være negativ, men det finnes artister med en bredere appell enn NiN? :-)

obskur sa...

Appell er ikke noe jeg bryr meg om da jeg bare har 1 fast leser :P
Jeg har lyst å lære mer om dem, så hvorfor ikke? Kanskje frelser jeg noen andre også? :P (dog, det er vel lite håp, iallefall på de eldre greiene)

radiohode sa...

Så du fikk ikke flere lesere etter at jeg lenket til deg? Det var dumt. Hva med å legge disse postene på kudos.no?

radiohode sa...

Og forresten: Gå og stem i Bloggidol. Vis deg frem, på en måte. :-)

Du finner poster derfra i Bloggrevyen.

obskur sa...

Gjorde nok ikke ikke det nei :P

Kudos hadde kanskje ikke vært så dumt, men egentlig er det ikke så viktig for meg med mange lesere, jeg bare har lyst å skrive av og til :)

Tenker heller at jeg bare lar det gå seg til, orker ikke sette meg så nøye inn i bloggidol og alle disse tingene :P