mandag 31. mars 2008

It's been a bad day... eller? :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, nei jeg har nok ikke vært ute av leiligheten i dag :P Har heller hengt i sofaen med kakao og Six feet under. Jeg jobber ikke så mye på ng2 lenger, ikke så mye som før i hvert fall. Da ble det både 3 og 4 vakter hver uke. Men nå har jeg ordentlig jobb, så holder meg til den ene vakten jeg MÅ jobbe og det er første skift på torsdager ;)

Jeg tror at det vil være koselig å sitte ved det ene vinduet og lese. Jeg har aldri fått testet det, for jeg møter alltid noen jeg kjenner der og da blir det ikke lest noe særlig.

Holder forresten på med en bok som heter Brave New World nå. Den var egentlig ganske artig, om enn ikke litt pensum-aktig :P

obskur sa...

Meg som litt. student er sterkt overdrevet :P Tror jeg har nevnt det i en post og det var 6. valget på søkerlisten min såh...

Følte meg skikkelig malplassert den første dagen da vi ble spurt om favorittbøkene våre, og det gikk i Ibsen, Dante, Shakespeare, Kielland osv. osv., og da de kom til meg kom den tynt fra meg: "Hitchhikers Guide To The Galaxy?"
Fikk vel noen rare blikk den dagen ja:P
Du får heller si fra om boka er noe bra eller ikke når du er ferdig da;)
Jeg har forresten så smått begynt på A Game of Thrones, men nå har det plutselig dukket opp 893 sider som må leses ganske snart i en annen bok, så da må det nok utsettes igjen dessverre...

På torsdagene har jeg faktisk to timer mellom to forelesninger å slå ihjel, så kanskje jeg kommer å stalker "my favorite barista that I've never met"?
Har du sett serien Dexter forresten? Hovedrollen der spiller i Six Feet Under, mener han skal spille en som er homofil, men jeg har aldri sett SFU selv. Dexter anbefales på det varmeste iallefall ;)

Anonym sa...

Selvsagt har jeg sett Dexter, nå får du gi deg :P

Stalk i vei, jeg aner jo ikke hvordan du ser ut, og da er det ikke så creepy ;)