onsdag 5. mars 2008

Isbjørnen Knut - En Drapsmaskin


2 kommentarer:

radiohode sa...

Har du ikke hørt om vegtar-bjørner?

Spøk til side: Brune bjørner behøver ikke være farlige for mennesker, men hvite? De er FARLIGE anytime. Det er vel sånn at flora&fauna-kunnskapene ikke er på topp i de tusen redaksjoner rundt forbi.

obskur sa...

Jeg vet en som er Enda farligere!

Her kommer ...

Jeg syns bare at det er rart at de i det hele tatt reagerer på at bjørnen er blitt farlig. De fleste er jo klar over at du ikke spøker med en bjørn, uansett hvilken art det nå gjelder.
Når det kommer til isbjørner, så er det rart at de i det hele tatt gidder kommentere at den åpnet kjeften mot en treåring. Det jo pensum på barneskolen at isbjørn spiser sel, og en treåring kan jo minne litt i størrelse (dog litt mindre - snacks?). Det er jo ikke rart om bjørnen glefser litt da... Dessuten slik de framstiller det, virker det jo nærmest som om barnet var i reell fare, hvilket det absolutt ikke var.
Bah... jeg blir så oppgitt...

[Jeg for min del vil forresten mye heller se en EKTE (is)bjørn fremfor en eller annen hjernevasket/genmanipulert freak som bare gnager gulerøtter og _leker_ invalid]