onsdag 26. mars 2008

I dag støtter vi radiohode!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm. .. postet under dill dall.

Det var en litt underlig vinkling. Ikke fordi jeg har noe som helst i mot radiohde,men det er vel selve saken vi bør støtte?
Og DET er ikke dill dall.
:-)

obskur sa...

Hehe;) grunnen til det er rett og slett at innlegget ikke passet inn i noen andre kategorier, og dilldall er der jeg samler "alt-det-andre" (hm... det kunne egentlig vært en brukbar kategori!)

Vel.. det var lettere å gjøre det på den måten, siden da slapp jeg å skrive noe selv, samtidig som mine få lesere kunne bli oppmerksomme på saken(e) til radiohode.
Tenkte egentlig selv at det så litt "fanboy" ut, men jeg er lat:P

radiohode sa...

:-)

Du må gjerne kopiere all teksten hos meg, om du vil?

obskur sa...

Takk for tilbudet radiohode, men etter en kommentar som irriterte meg litt ang. dette innlegget på en annen side, tror jeg at jeg lar det være med dette...
men kudos til deg for et godt tiltak!

radiohode sa...

Hev deg over sånt, obskur. :-)

Jeg tror jeg vet hvor du så det...

obskur sa...

Skal heller prøve det neste gang ;)
(irriterer meg egentlig litt at jeg lar meg påvirke av en slik bagatell... forstår godt at det kan bli nødvendig med pause av og til ;) )